Powered By Blogger

niedziela, 30 grudnia 2012

Choinka


Choineczka ma ok 23 cm wysokości, powstała z ok 7tysiecy koralików seeds 2mm , z metrów drutu jubilerskiego i dużych pokładów cierpliwości. Miała być mniejsza ale w trakcie kręcenia tak mi się spodobała ze dorobiłam jej kilka poziomów . Ozdoby zdobione są z koralików różnego rodzaju , elementów ozdobnych, brokatu i lakieru do paznokci.
Lampeczki świecące zresztą zostały zrobione przez mojego męża z mini żarówek (kolorowych o wymiarach 10x3 mm)które zostały połączone równolegle , kabelków i bateryjek w sumie -6 volt.
A teraz efekt naszej dłubaniny




6 komentarzy:

  1. Oj długo Cię nie było :-) choinka CUDOWNA zresztą jak wszystkie Twoje prace.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Coco Dolls, miałam komputerowstręt . Całą swoją energię użyłam do tworzenia różnych drobiazgów i myślę że w najbliższym czasie będzie dużo fotek z moimi pracami.

      Usuń
  2. Świetna choinka, bardzo pomysłowa! Z przyjemnością będę tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna choinka :D. chociaż już bliżej do świąt wielkanocnych. Podoba mi się twój domek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. dziewczyno, jakie Ty robisz śliczne rzeczy! zlewozmywak z kranem w kuchni jest najładniejszy jaki widziałam, taki realny i delikatny! i na choinkę masz naprawdę unikalny pomysł! mam nadzieję, że wrzucisz kolejne zdjęcia ze swojego domku? :)

    OdpowiedzUsuń